Skip Navigation

Nákupní a reklamační řád

Vážení zákazníci,

prosíme vás, aby jste ve své objednávce vyplnili své telefonní číslo, na kterém vás skutečně seženeme pro ověření.

V poslední době se stává, že jsou potíže s přebíráním zásilek.
Ty se nám dokonce vracejí jako nevyžádané či nevyzvednuté.


Většinou se tak stává díky chybě pošty, která nezanechá oznámení o uložení zásilky, když zákazník není zastižen doma.

Proto bychom vás o expedování zásilky informovali my, přes sms, nebo e-mailem.



Objednávka:

kupní smlouva vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení e-mailem, které je realizováno po předchozím odeslání objednávky.

Prodávájícím potvrzená objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Cena zboží, určená v okamžiku potvrzení objednávky, je konečná a nebude navyšována o jakékoliv další poplatky.

Uvádějte pouze tel. kontakt, na kterém vám mohou naši pracovníci zastihnout pro ověření objednávky. Jinak bude objednávka zrušena.


Způsoby platby:

zboží je zasíláno prostřednictvím služeb české pošty, platba dobírkou. Vyhrazujeme si právo na změnu sazby poštovného, které se vypočetlo po vyplnění dat zákazníkem v objednávce a to v závislosti na celkové hmotnosti zásilky. Balné naše firma neúčtuje!


Odstoupení od kupní smlouvy:

kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu, kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se vyprodalo zákazníkům před vami. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.


Odstoupení od kupní smlouvy (u zboží prodaného přes E-shop):

kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním, neporušeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum převzetí zásilky zákazníkem). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající obratem zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem (složenka, převod na bankovní účet). Vrácená částka se rovná kupní ceně zboží, ponížené o náklady za doručení zboží, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží k zákazníkovi (např. přepravné).


Dodací podmínky:

dodávka objednaného zboží bude realizována v co nejkratším termínu, obvykle odesíláme druhý den (mimo SO-NE) od závazného potvrzení objednávky, která vám byla odeslana na váš kontaktní e-mail k potvrzení (viz objednávka).


Ochrana osobních dat:

evidované údaje zákazníků jsou použity výhradně pro konkrétní nákup zboží v tomto E-shopu. Evidované údaje nejsou poskytovány třetím stranám.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.


Odpovědnost za vady zboží a záruka:

kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese přepravce. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem dodán nový výrobek.

Reklamace poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jeho odhalení, tj. ihned před prvním použitím výrobku (tentýž den, např. e-mailem, telefonem). Pozdější reklamace poškození výrobku již není možné uznat.

Záruka 6 měsíců, ode dne prodeje výrobku koncovému uživateli.
Záruka se vztahuje na vady vzniklé v průběhu záruční doby chybou výroby nebo použitých materiálů.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích cástí)
způsobené používáním, či nevhodnou kombinací jednotlivých dílů ošacení.
Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
1)
bezplatným uvedením výrobku do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
2) přiměřeným snížením kupní ceny
3) náhradním dodáním zboží
4) odstoupením od smlouvy


Uplatňování reklamace:

pošlete nám email kde uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady.
Obratem vás budeme informovat o dalším postupu.